web

فعالسازی در سایت

نصب گفتینو در هر نوع وب سایت / وبلاگ به آسانی امکان پذیر است. چند روش برای فعالسازی وجود دارد :

filter_1 کد مربوطه در صفحه نصب ابزارک را کپی کرده و در کدهای قالب سایت خود ، قبل از پایان تگ body ( قبل از عبارت</body>) درج کنید. اگر با این روند آشنایی ندارید ، از طراح سایت خود در این زمینه کمک بگیرید.

filter_2 در صورت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا در سایت خود ، از جمله وردپرس ، جوملا ، پرستاشاپ یا WHMCS میتوانید اقدام به نصب افزونه گفتینو کنید. لینک دریافت افزونه ها و آموزش مربوطه در صفحه نصب ابزارک قابل مشاهده است. اگر با این روند آشنایی ندارید ، از طراح سایت خود در این زمینه کمک بگیرید.

filter_3 چنانچه سایت / وبلاگ ندارید یا امکان درج کد گفتینو در سایتتان بخاطر عدم دانش فنی فراهم نیست ، در صفحه نصب ابزارک آدرس صفحه اختصاصی گفتگوی شما قابل مشاهده است. آن را بین کاربران خود منتشر کنید یا لینک صفحه گفتگو را در سایتتان نمایش دهید.

فعالسازی گفتینو در سایت و اپلیکیشن
phonelink_setup

فعالسازی در اپلیکیشن

اگر صاحب اپلیکیشن تلفن هوشمند هستید ، میتوانید سامانه گفتینو را در اپلیکیشن اندروید و iOS خود داشته باشید. برای انجام این کار در صفحه نصب ابزارک لینک صفحه اختصاصی گفتگوی شما موجود است. با استفاده از آدرس مربوطه ، ابزارک گفتگو را به صورت Web View در اپلیکیشن نمایش دهید.

emoji_flagsتوجه کنید در این فرآیند ، دسترسی لازم به local storage مرورگر ، میکروفون دستگاه برای ارسال صدا و دسترسی به خواندن فایل های دستگاه برای ارسال فایل را نیاز دارید.

فعالسازی گفتینو در سایت و اپلیکیشن

کار تمام است

پس از فعالسازی گفتینو در سایت یا اپلیکیشن خود ، ابزارک گفتگوی آنلاین برای بازدیدکنندگان شما قابل مشاهده خواهد بود و باید منتظر شروع گفتگوها و پاسخگویی به کاربران باشید.
برای مدیریت سامانه و گفتگوها میتوانید از طریق ورود به حساب کاربری خود در سایت گفتینو و یا استفاده از نرم افزارهای ویندوز و مک گفتینو ، همچنین اپلیکیشن اندروید گفتینو و نیز قابلیت اتصال به ربات تلگرام گفتینو استفاده کنید.