چند سامانه در یک حساب کاربری

چنانچه تمایل دارید در حساب کاربری خود، چندین سامانه مجزا (برای سایت ها یا بخش های مختلف مورد نیازتان) با تنظیمات، گفتگوها یا اپراتورهای متفاوت داشته و یکجا همگی را مدیریت کنید و به آنها پاسخگویی انجام دهید این امکان برای شما فراهم است. با خرید یکی از بسته های غیر رایگان گفتینو می توانید در یک حساب کاربری تا سقف 20 سامانه مجزا ایجاد کنید.

برای این کار ابتدا با حساب کاربری مدیر اصلی سامانه وارد پنل گفتینو شده و به بخش تنظیمات کاربری بروید.

در بخش سامانه ها ، لیست سامانه هایی که شما به آنها دسترسی دارید قابل نمایش است. روی دکمه ایجاد سامانه جدید بزنید. یک نام دلخواه برای این سامانه درج و یک رنگ را اعمال کرده و تیک سبز را بزنید تا سامانه جدید ایجاد شود. با انتخاب رنگ برای هر سامانه، امکان تفکیک گفتگوهای این سامانه هنگام نمایش کل مکالمات در صفحه گفتگوهایتان فراهم می شود.

پس از ایجاد سامانه جدید ، در بالای صفحه پنل ، منویی برای ورود به سامانه مورد نظر قابل نمایش خواهد شد. اکنون در منوی بالای صفحه ، سامانه جدید را انتخاب و وارد محیط مدیریت آن شوید. همه چیز در این سامانه مثل سامانه قبلی شما برای شروع کار آماده است.
- وارد بخش تنظیمات سامانه شوید و تنظیمات دلخواه را برای این سامانه جدید اعمال کنید.
- وارد بخش مدیران - اپراتورها شوید و اپراتورهای دلخواه را برای این سامانه اضافه کنید.
- وارد بخش نصب ابزارک شوید و فرآیند نصب کد گفتینو مربوط به این سامانه جدید را روی سایت/صفحات جدید خود انجام دهید.

emoji_flags با توجه به بسته ای که خریداری کرده اید، همه سامانه های شما بصورت مشترک از این بسته استفاده می کنند. همچنین تعداد کل اپراتورها که در همه سامانه های شما اضافه شده اند، حداکثر می تواند به تعداد اپراتورهای بسته شما باشند، بطور مثال اگر بسته گفتینو با محدودیت 10 اپراتور دارید، حداکثر می توانید 10 نفر یکتا به عنوان اپراتور در کل سامانه های خود داشته باشید.

چند سامانه در یک حساب کاربری

نمایش گفتگوی همه سامانه ها

در صفحه گفتگوها، دکمه forum برای نمایش کل مکالماتی که شما به آن سامانه ها دسترسی دارید موجود است. با زدن روی آن، فعال شده و در لیست گفتگوها، هرکدام با تفکیک رنگ هایی که در تعریف سامانه ها اعمال کرده بودید قابل مشاهده خواهند بود.

emoji_flags در صورتیکه نیاز دارید پیام جدید و هشدار آنها را برای گفتگوهای همه سامانه های خود دریافت کنید، از این امکان استفاده کنید. در غیر اینصورت فقط از سامانه ای که در آن حضور دارید نوتیفیکیشن روی مرورگر خود دریافت خواهید کرد.