انتخاب اپراتور توسط کاربر در شروع گفتگو

اگر در سایت خود نیاز دارید کاربران شما قبل از شروع گفتگو ، اپراتور یا بخش مورد نظر را انتخاب کنند ، اکنون میتوانید با تعریف بخش های مجزا (مثلا بخش فروش / پشتیبانی / مالی...) در تنظیمات "قبل از شروع گفتگو" و اختصاص یک یا چند اپراتور به آنها، این قابلیت را به سامانه خود اضافه کنید. در صورت انتخاب بخش مربوطه توسط کاربر، گفتگوی وی اتوماتیک به اپراتورهای تعریف شده ارجاع داده خواهد شد.


بهبود نمایش پیام خودکار

تغییراتی در نحوه نمایش پیام خودکار اعمال کردیم که هم برای مدیر سایت بهره وری بهتری داشته باشد و هم برای مخاطب شما مشکلی ایجاد نکند. در این به روز رسانی ، برای نمایش پیام 2 حالت موجود است : نمایش فقط یکبار و نمایش همیشه در هر بازدید.
برای جلوگیری از مزاحمت نمایش مکرر پیام پیشنهاد می کنیم گزینه "نمایش فقط یکبار" را انتخاب کنید ، البته راهکاری هم در حالت "نمایش همیشه در هر بازدید" در نظر گرفتیم. در صورتی که کاربر روی دکمه X پیام خودکار مربوطه بزند ، آن پیام خاص در هیچ صورتی مجدد برایش نمایش داده نخواهد شد، ضمن اینکه اگر کاربر روی متن پیام مربوطه بزند که منجر به باز شدن ابزارک گفتگو شود ، پیام خودکار مربوطه به مدت 24 ساعت امکان نمایش مجدد را برایش نخواهد داشت.
این محدودیت با توجه به متن هر پیام ایجاد خواهد شد و وابسته به آدرس صفحات سایت شما نیست.


درج عنوان برای پاسخ آماده

اگر پاسخ های آماده که در سامانه تعریف کردید زیاد هستند ، اکنون می توانید برای هر کدام ، عنوان هم اضافه کنید تا هنگام استفاده یا جستجوی آنها ، حین گفتگو سریعتر پاسخگویی را انجام دهید.


به روز رسانی اپلیکیشن اندروید نسخه 2.0.0

نسخه جدید اپلیکیشن اندروید گفتینو منتشر شد که امکانات بیشتری را برای مدیریت گفتگوها در آن خواهید داشت. از جمله این موارد می توان به امکان استفاده از پاسخ های آماده ، نمایش لیست صفحات بازدید شده کاربر ، بهبود نمایش تصاویر در محیط گفتگو ، امکان ضبط و ارسال صدا و نیز رفع ایرادات نسخه قبلی اشاره کرد.
دانلود از : کافه بازار
دانلود مستقیم فایل : goftino-2.0.0.apk