بروز رسانی گزارش عملکرد اپراتورها

در این بروز رسانی ، بخش گزارش عملکرد اپراتورها با پارامترهای بیشتری قابل دسترس است. این صفحه شامل نمودار گفتگوها ، اطلاعات کاملی از عملکرد اپراتور ، نمودار امتیازات کسب شده اپراتور در نظر سنجی های پایان گفتگوها و ساعات فعالیت اپراتور طی 24 ساعت شبانه روز ارایه شده است. از مزایای دیگر این بخش ، امکان نمایش گزارش بصورت روزانه در بازه زمانی دلخواه بوده که قابلیت دریافت فایل خروجی اکسل را داراست.
راهنمای صفحه گزارشات در این قسمت موجود است.


نمایش گزارش عملکرد کلی سامانه

در صفحه پیشخوان سامانه خود ، بخش امتیازات اضافه شده است و همچنین امکان نمایش گزارش کلی از فعالیت سامانه را خواهید داشت. امکانات این بخش هم مانند بخش گزارش عملکرد اپراتور ، شامل نمودار ها و اطلاعات جامعی از گفتگوها ، امتیازات و ساعات فعالیت اپراتورها است.
راهنمای صفحه گزارشات در این قسمت موجود است.


بهینه سازی ویرایش پیام و حذف فایل

اکنون محدودیت برای ویرایش چند پیام آخر ندارید ، حتی می توانید فایل یا صدای ضبط شده ارسالی را در صورت نیاز حذف کنید.


همکاری با ابر آروان

گفتینو برای کاربرانی که از خدمات مجموعه ابر آروان استفاده می کنند ، راحت تر از گذشته قابل استفاده است. ابر آروان که پیشرو در زمینه زیرساخت های ابری، خدمات CDN، امنیت و رایانش ابری است، در بخش "بازارچه" خود، امکان نصب سامانه گفتینو را بر روی سایت شما به آسانی فراهم کرده است.
کافیست در پنل ابر آروان به بخش CDN بروید و پس از انتخاب دامنه، گزینه بازارچه را بزنید. در صفحه مربوطه گفتینو را انتخاب و شناسه گفتینو خود را که در بخش نصب و دریافت ابزار موجود است وارد کنید. کار تمام شد!

arvancloud