پرسش و پاسخ های چند مرحله ای

یک قابلیت جذاب ارایه شده است که در شروع گفتگو، پرسش هایی با چند گزینه به کاربر نمایش دهید و برای هر گزینه واکنش های مختلفی از جمله : نمایش پیام / ارجاع گفتگو به اپراتور خاص / باز کردن یک لینک / فراخوانی رویداد جاوااسکریپت را در صفحه اعمال کنید. همچنین می توانید سوالات چند مرحله ای و تو در تو پیاده سازی کرده و به نوعی فرآیند پاسخگویی را به مقدار زیادی بطور خودکار انجام دهید.
این ویژگی در بسته های حرفه ای و تجاری قابل استفاده می باشد. در بخش تنظیمات سامانه، به این بخش دسترسی خواهید داشت. راهنمای استفاده از این مورد در این صفحه قابل مشاهده است.

پرسش و پاسخ های چند مرحله ای

نمایش اپراتورهای حذف شده

در بخش مدیران - اپراتورها، امکانی فراهم شده است که بتوانید بعد از حذف یک اپراتور از لیست این بخش، دسترسی آسان به افزودن مجدد به لیست اپراتورها و نمایش گزارش عملکرد گذشته او را داشته باشید.


انتخاب محدودیت ارسال پیام وضعیت آفلاین

در بخش تنظیمات وضعیت آفلاین، اکنون این قابلیت وجود دارد که در زمان آفلاین بودن سامانه شما، بتوانید ارسال پیام در ابزارک را برای کاربر، فعال یا محدود کنید.


جستجوی سریع در پاسخ های آماده

هنگام گفتگو با مخاطبان، در صورتیکه در بخش درج متن پیام، ابتدا یک حرف نقطه ( . ) تایپ کنید بخش پاسخ های آماده باز شده و با تایپ حروف بعدی، عملیات جستجو در پاسخ های آماده با عبارت مورد نظر شما انجام خواهد شد.
اکنون میتوانید با فشردن کلید های arrow_upward+ Alt برای انتخاب پیام بالاتر در لیست و یا arrow_downward+ Alt برای انتخاب پیام پایین تر در لیست استفاده کرده و سپس کلید Enter را برای ارسال پیام مربوطه بزنید.