ایجاد چند سامانه در یک حساب کاربری

اگر نیاز دارید چند سامانه گفتگو بطور کاملا مجزا برای بخش های مختلف یک سایت یا سایت های متفاوت را در یک حساب کاربری داشته باشید، این امکان فراهم شده است و می توانید برای هر یک از آنها، اپراتورهای مجزا یا تنظیمات جداگانه ای را اعمال کنید. برای انجام این مورد پیشنهاد می شود توضیحات بخش تنظیمات کاربری را بررسی نمایید.


حفظ متن پیش نویس هنگام جابجایی در گفتگوها

گاهی متنی را در یک گفتگو می نویسید و بدون ارسال آن ، به گفتگوی دیگری مراجعه می کنید ، اکنون با بازگشت به گفتگوی قبلی ، متن پیش نویس شما در آن مکالمه موجود و قابل ارسال خواهد بود.


امتیازدهی به اپراتور در زمان دلخواه

قبلا برای نمایش نظرسنجی به کاربر ، نیاز بود گفتگو بسته شود ، اکنون میتوانید هر زمان حین صحبت با کاربر ، امتیازدهی به اپراتور را در ابزارک برای وی نمایش دهید. برای این کار کافیست در گوشه سمت چپ پنجره گفتگو ، دکمه more_vert را زده و روی ارسال نظرسنجی برای کاربر بزنید.


اعمال نقش ها برای دسترسی مدیران و اپراتورها

امکان اعمال نقش مدیر ، اپراتور ، مدیر + اپراتور ، به سامانه افزوده شد تا بتوانید سطح دسترسی های بهتری را برای هم تیمی های خود تعریف کنید. بطور مثال از امروز مدیر اصلی سامانه میتواند با تغییر نقش خود از مدیر + اپراتور ، به مدیر ، تصویر خود را در لیست اپراتورهای روی ابزارک گفتگو برای کاربر حذف کند.
توضیحات بیشتر در این مورد در بخش مدیران / اپراتورها قابل مشاهده است.


به روز رسانی اپلیکیشن اندروید نسخه 2.1.0

نسخه جدید اپلیکیشن اندروید گفتینو منتشر شد که شامل امکانات بیشتر و رفع ایرادات گزارش شده می باشد. قابلیت انتقال گفتگو به اپراتور دیگر ، ویرایش متن و حذف فایل ارسالی در محیط چت و افزودن برچسب ها در گفتگو به نسخه جدید اضافه شده است.
دانلود از : کافه بازار
دانلود مستقیم فایل : goftino-2.1.0.apk